יום הרווק הסיני 2019

יום הרווק הסיני

יום הרווק הסיני הוא היום בו אנשים קונים באלי אקספרס יותר מכל השנה, היום בו כל השיאים נשברים, וגם כל שיאי ההנחות.

אז לא כדאי לפספס ….

למבצעים הכי שווים:

לחץ כאן

 

יום הרווק הסיני מתררחש בכל שנה בתאריך 11.11 מודבר בחג סיני שהפף בשנים האחרונות לחגיגת קניות בינלאומית . אז כולם מדברים על חגיגת קניות ביום הרוק הסיני, אבל האם אכן מדובר בהזדמנות נדירה לרכישות שוות ביותר?

יום הרווק הסיני 2021- מה שאתם לא יודעים

אז מעבר לעובדה שמדובר בחג לאומי של ממש בסין, החג מסתבר משפיע על כל העולם ולא רק על סין. ביום הררוק הסיני נשברים כל שיאי המכירות וכל שיאי הצפייה בהרבה מאד אתרים בסין, באלי אקספרס לא מוותרים על ההזדמנות ועושים הכל על מנת למשוך את תשומת הלב של קונים נלהבים ולאפשר להם לקנות מוצרים במחירים מדהימים.

למוצרים של יום הרווקים שלא תרצו לפספס לחצו על הקישור הבא – יום הרווקים הסינים.

יום הרווק הסיני – המבצעים השווים

אז לפני שנרחיב בעוד מידע אודות מהו יום הרווק הסיני, טיפים שווים ועוד מידע חיוני, נתחיל ממה שבאמת מעניין, המבצעים השווים! אז אספנו עבורכם את המבצעים השוים במיוחד, דירגנו אותם והנה הם לפניכם:

 

בגד ים שלם איכותי לנשים בפחות מ- 7$

יום הרווקים הסיני

משקפי שמש רטרו בפחות מ 3$

משקפי שמש ליום הרווקים הסינים

 

למעילים שווים במיוחד

יום הרווקים הסיני 2021

מדריך קנייה ליום הרווק הסיני

יום הרווקים הסיני מדליק נורה לכל מי שאוהב קניות, או יותר נכון לכל מי שאוהב מציאות. יש משהו מספק מאד בלקבל מחמאה על איזה חולצה שקנית, צעצוע לילד, פריט דקורטיבי לבית או כל דבר אחר, ומספק עוד יותר להגיד: "ואת לא תאמיני באיזה מחיר…". והאמת בצדק.

למבצעים סופר שווים באלי אקספרס לחצו כאן – מבצעים ליום הרווק הסיני.

בזמן שמוצרים שונים נמכרים אצלנו במאות שקלים, אותם המוצרים נמכרים באלי אקספרס בעברית במחירים מגוחכים, וביום הרווקים הסיני, 11.11.2021, המחירים שוברים שיאים. ועם זאת, נרצה להמע מלעשות טעויות ולבצע רכישות שלא נזכה להנות מהן. איך עושים זאת?

השלבים לרכישה נכונה באתר ?

1. דבר ראשון תבדקו על המוצר, לכל מוצר יש פירוט שמסביר בדיוק מה כלול, לפעמים התמונות מטעות אותנו ואנו הולכים שולל, מדובר בעוד 2 דק' שיכולות לחסוך הרבה תסכול.

2. בידקו על המוכר או יותר נכון על קניית המוצר. כמה רכשו את המוצר? מוצרים עם פחות מ50 רכישות – תדלגו הלאה. מוכרים בעלי דירוג נמוך יציעו לכם הצעות מפתות, דלגו גם עליהם.

3. מידות -חשוב חשוב חשוב ! לא משנה עד כמה התמונה יפה, עד כמה המחיר מפתה, ביום הרווקים הסיני ישנם הרבה פיתויים, והרבה פעמים לוחצים עלינו לבצע רכישה בזריזות. אל תקנו מבלי שאתם בטוחים שהמדיה מתאימה, ותזכרו שמידות כמו L, M, S … אינם כפי שאתם מכירים. למדריך מלא אודות מידות באלי אקספרס לחצו כאן- מידות באלי אקספרס – חובה לקרוא!

בשנת 2018, יום הרווקים הסיני שבר את כל שיאי המכירה של השנים הקודמות, והיווה סנסציה של ממש. הנה כמה מהמוצרים הנמכרים ביותר בשנת 2018:

יום הרווק הסיני 11.11.2021

ב11.11.2021 יפתחו שערי אלי אקספרס בעברית יוצגו מאות מבצעים, אבל מה שחשוב יותר הוא שיש אפשרות לרכוש את כל המוצרים או לפחות לעבור על כל המבצעים לפני ה- 11.11. בגדים, צעצועים, אביזרים לנייד, ועוד מגוון אינסופי של מוצרים במחירים מגוחכים (חלקם בפחות מ- 2$!!). אז בין אם אתם מאלו שקונים בשביל הכיף, או כאלו שפשוט מבינים שמדובר באופציה לחסוך הרבה כסף, פשוט תקפצו על המציאה ותעברו על המוצרים, למידע נוסף והמלצות כנסו לקישור הבא:

יום הרווקים הסיני 2021

לקריאה נוספת על יום הרווק הסיני לחץ כאן 

 

מה עוד כדאי לדעת על יום הרווקים הסיני

אז כן,

אם זה לא היה ברור עד עכשיו, יום הרווקים הסיני הוא יום חג לכל אוהבי הקניות,

נמצא מלא הנחות ומבצעים שווים,זו הזדמנות מעולה לכל מי שרוצה לרענן את המלתחה, לקנות מעילים לחורף המתקרב,

מוצרים לבית או בעצם כל דבר אחר.

אז למה אתם מחכים קדימה ל יום הרווקים הסיני

Summary
יום הרווק הסיני
Article Name
יום הרווק הסיני
Description
כל מה שאתם לא יודעים על יום הרווק הסיני, מהם המבצעים השווים ומהם השלבים לרכישה נכונה
Author

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *