עלי אקספרס אדידס

עלי אקספרס אדידס

אדידס (Adidas) מהווה מותג גרמני בינלאומי, שכיום מייצרים נעליים, בגדים (בעיקר ביגוד ספורט) ואביזרי אופנה וספורט. החברה נוסדה בשנת 1924! בשמה המקורי: מפעל הנעליים של האחים דסלר (Dassler), על ידי אדולף דסלר. 

 

כיום, אדידס מהווה את מייצרת אביזרי הספורט הגדולה ביותר באירופה והשנייה הגדולה ביותר בעולם, אחרי חברת נייק (Nike). התזרים השנתי של אדידס בשנת 2018, לאחר הפדיון, עמד על כ- 21.915 ביליון יורו. כן, כן.

 

עלי אקספרס אדידס תחילת הדרך

 

החברה הוקמה המקור על ידי אדולף דסלר. בשנת 1924, אחיו רודולף הצטרף אליו. יחד, השניים פיתחו סוג חדש של מעקבי קוצים לנעליים בסוליה התחתית של הנעל: כאלו העשויים מתכת ונעים על משטחים כמו דשא ובוץ יותר בקלות. לאחר ששכנעו את ארצות הברית לשלב את מעקבי הקוצים הללו באולימפיאדה של שנת 1936, הפטנט הזה הפך אותם למוכרים באופן בינלאומי. 

 

בשנת 1949, בין שני האחים נוצר ריב לא ברור, שבסופו של דבר הביא לפירוק של החברה לשתי חברות מתחרות: אדידס, שנוהלה על ידי אדולף ופומה, שנוהלה על ידי רודולף. משום ששתי החברות הגדולות התבססו באותה עיר, נוצה תחרות קשה בין שני האחים, ששאבה אליה את כל תושבי העיר והביאה להשפעה משמעותית על משחקים ספורטיביים בינלאומיים רבים, לרבות אולימפיאדות.

 

החברה נשארה בבעלותו של אדולף עד שנת 1989, שבה מכר אותה ומשם, היא החליפה ידיים רבות. כיום, היא עדיין בבעלות גרמנית, כאשר הבסיס המקורי שלה בגרמניה עדיין מהווה את בסיס האם שלה כחברה.

 

נעלי אדידס בעלי אקספרס

 

עלי אקספרס אדידס מציעה מגוון רחב של נעלי אדידס אקסקלוסיביות. אם יש משהו שבו עלי אקספרס אדידס ידועות בו, הוא הדגמים הייחודיים והאיכותיים שלה, שמביאים פעילות ספורטיבית לשיאים חדשים.

 

היתרון של עלי אקספרס אדידס הוא שתוך כדי חיפוש באתר עלי אקספרס, אנחנו יכולים פשוט לאתר את הנעליים שאנחנו רוצים, מתוך מגוון אינסופי של עלי אקספרס אדידס. כיום, ישנם אינספור סוחרים בעלי אקספרס אדידס, שמציעים את הנעליים במחירים משתלמים ובמגוון צבעים ומידות.

 

יש לציין כי עלי אקספרס אדידס מציע נעליים במחירים הרבה יותר אטרקטיביים מאלו שבחנויות, בזכות התחרותיות הרבה בין הסוחרים השונים בחנויות של עלי אקספרס אדידס. 

 

בזכות הנגישות של עלי אקספרס אדידס, כל שעלינו לעשות, הוא לחפש את הנעליים באמצעות מכשיר חכם כמו הפלאפון שלנו או המחשב שלנו והנה, תוך מספר דקות נמצא את הנעליים הרצויות.

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *