המרת מידות בגדים

אוהבים אלי אקספרס? גם אני, אבל יותר חשוב, אני אוהבת שהחבילה מגיעה והכל כמו שצריך. לכן הוספתי את המאמר החשוב הזה, איך למדוד נכון? למה לשים לב? ואיך לבצע המרת מידות.

 

אלי אקספרס מוצרים מומלצים:

לחצו כאן

 

המרת מידות בגדים

המרת מידות בגדים הוא תהליך ההמרה של בגד ממידה שאינה מוכרת לנו, כתוצאה מאופן המספור שלה, לשיטת ההמרה הקונבנציונלית בארצנו. כאשר אנו רוכשים בגדים בחו"ל או רוכשים בגדים מאתרי מסחר אלקטרוני כמו אלי אקספרס או איביי, כדאי לנו לוודא כי אנחנו בוחרים את המרת מידות בגדים הנכונה ביותר עבורנו – בכדי לוודא שנקבל את הבגד הרצוי במשלוח הראשון ונהנה ממנו בתאריך המתאים.

 

המרת מידות בגדים מדריך

כיום, רובנו נהנים לבצע קניות באינטרנט: הן פשוט מהירות יותר, מציעות בפנינו היצע אינסופי של מוצרים ובדרך כלל אף מציעה אותם במחירים הרבה יותר משתלמים, לעומת אלו של החנויות בארץ. כולנו אוהבים לחסוך את ההליכות המיותרות מחנות לחנות, בכדי לצפות במגוון רחב של פריטים שנוכל לרכוש בלחיצת הכפתור. 

המרת מידות בגדים ונעליים מהותי לבצע כאשר אנו רוכשים אותם ברשת. על ידי כך, אנו מבטיחים כי נהנה מהבגדים והנעליים המתאימים לנו ביותר שבאמת יהלמו אותנו ויחמיאו לגזרה שלנו. לא פשוט ללמוד מתמונה אם המרת מידות בגדים שנראה באינטרנט אכן מתאימות לנו, לכן פעמים רבות אף מומלץ למדוד היקפים ולוודא כי המרת מידות בגדים אכן מתאימות לנו באופן מושלם.

כאשר נקבל את המוצרים במידה הנכונה בפעם הראשונה, נדע לסמוך על הסוחר שלנו וכי אנו יכולים להזמין ממנו המרת מידות בגדים בכל עת – משום שקיבלנו את הסחורה הרצויה.

כמובן שמעבר למצבים מתסכלים כמו המרת מידות בגדים לא נכונה, אנו עשויים להיתקל במצבים לא פשוטים אחרים כגון קבלת המרת מידות בגדים בצבע הלא נכון או מבד שמציק… במצבים כאלו כדאי לנו לנסות ולהחזיר את הסחורה.

המרת מידות נעליים

החזרת סחורה באתרי רכישה באינטרנט

כאשר אנו רוכשים פריטים ברשת, אני מאוד ממליצה שנוודא את דירוג הסוחר שלנו, נקרא אודות מדיניות השילוח שלו ונשים לב היטב לתאריכים שבהם המרת מידות בגדים אמורים להגיע לסף דלתנו. אם איננו בטוחים בהזמנה שלנו טרם הרכישה, כדאי לנו לשלוח הודעות לסוחר שלנו ולהתייעץ עמו בנושא: רוב הפעמים, הוא ירצה לספק לנו את התשובה המתאימה שיותר, שכן גם הוא איננו רוצה להתמודד עם החזר. על ידי כך, נוכל להבטיח כי אנו מקבלים בדיוק את מה שחיפשנו.

 

נוודא את המידות שלנו טרם הרכישה

בין אם אנו יכולים להחזיר את המרת מידות בגדים ובין אם לאו, מאוד כדאי לנו לוודא את המידה שלנו, על ידי השוואת מידות המרה, כמו אלו הרשומות ממש כאן. כל עוד נקפיד לוודא כי אנו מזמינים את המידה הנכונה – לרוב נזכה ליהנות מביגוד יפהפה במחירים נוחים.

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *