מידות ילדים באלי אקספרס

מידות ילדים באליאקספרס

איך מודדים בגדי ילדים באליאקספרס? מה לגבי נעליים? המדריך הבא יתן לכם את כל המידע אודות מידות ילדים, איך להמנע מטעויות, ומה לא ידעתם עד היום על מוצרי ילדים באלי אקספרס.

מומלץ לקרוא עד הסוף.

לבגדי ילדים שווים באלי אקספרס:

לחץ כאן

המדריך המלא למידות ילדים באליאקספרס

בעקבות פניות מרובות החלטתי לפרסם מדריך קצר אודות מידות ילדים באליאקספרס , כמה פרטים בסיסיים וחשובים מאד שצריך לדעת כשקונים באלי אקספרס.

אחד המוצרים הפופלרים ביותר בקרב הישראלים באלי אקספרס הם מוצרי ילדים בכלל, ופרטי לבוש ללילדים בפרט, לרבות חולצות, נעליים ומכנסיים. כמו כן גם אלי אקספרס תחפושות הינו מוצר פופלרי מאד, עליו נרחיב בהמשך.

היתרונות בקניית בגדי ילדים באליאקספרס ברורים, המחיר זול מאד, ישנן מגוון של אפשרויות שחלקם לא ניתן למצוא בארץ, ובכלל חווית קנייה מהנה מאד.

אך תמיד נשאלת השאלה מהם החסרונות?

מידות ילדים באליאקספרס – החסרונות

אז למה לא בעצם? למה לא לקנות מוצרי ילדים באליאקספרס? ובכן, ישנם כמה סיבות, אותם נסביר מיד וגם, איך ניתן להתגבר על מכשולים אלו.

  • המוצר הסופי שונה מהתיאור בעת הרכישה – במקרה הזה הפתרון יהיה ממש בדף המוצר. בדף המוצר תמצאו את אגף ה "ביקורות" למי שמתקשה לקרוא בשפה האנגלית ישנה גם גרסת אליאקספרס בעברית עליה נרחיב בהמשך. באותו אגף, תוכלו למצוא ביקורות של לקוחות שהזמינו את המוצר כולל תמונות של מה שהם קיבלו, ותוכלו גם לראות איך המוצר נראה במציאות.
  • הבדלים במידות באליאקספרס – ובכן כאן המצב קצת יותר מורכב, אך גם כאן ישנו פתרון. פשוט לבדוק! בקישור למטה  איפה שרשום מידות ילדים באלי אקספרס תוכלו למצוא מדריך מפורט שמסביר על הבדלי המידות ואיך למדוד. למשל לרוב מידות הילדים באליאקספרס בעברית קטנות יותר מהמידות שאנו רגילים אליהם. מידת XL באלי אקספרס בעברית לרוב תהיה באזור ה M שלנו. יותר מכך, ברוב המוצרים תמצאו ממש מידות לפיהם יש להתאים את הבגד, כמו אורך כתפיים, חזה, מותניים …

למדריך המלא כולל הסבר על מידות נעליים וטבלת מידות שימושית לחצו כאן – מידות ילדים באליאקספרס

מידות נעליים לילדים באליאקספרס

גם מידות הנעליים שונות באלי אקספרס בעברית לעומת המידות בחנויות המקומיות אצלנו. גם שם הבדלי המידה יהיו לרוב שנקבל מידה קטנה לעומת המידה שחשבנו שנקבל. גם במקרה זה יש צורך לקרוא את המדריך המקושר למעלה הכולל טבלת מידות המרה לנעליים.

:דוגמאות לנעלי ילדים שניתן לרכוש באליאקספרס

סנדלי בנות

New Fashion Big Flower Summer Sandals Toddler Girls Shoes Children Sandals Girls Soft Princess Children Shoes

 מידות ילדים באליאקספרס

Genuine leather children autumn shoes princess shoes COPODENIEVEGirls for girls children flower shoes sandals baby toddler fashion

:דוגמאות למוצרים נוספים באתר

בגדי ילדים באלי אקספרס

Kids Girls Clothing Sets Summer Style New Brand Baby Girls Clothes Short Sleeve T-shirt + Pants Dress 2 pcs Children's Clothing Suits

קלפי פוקימון נדירים

אני לא יודעת איך זה אצלכם אבל אצלנו בבית הילדים פשוט מטורפים על קלפי פוקימון.

הבעיה העקרית עם קלפי פוקימון היא שבקלות אפשר למצוא עצמנו מוצאים לא מעט כסף על אלבום קלפי פוקימון, קלפי פוקימון נדירים ועוד מוצרים בסגנון.

אז מה הפתרון? אלי אקספרס קלפי פוקימון

לכל מי שמחפש קלפי פוקימון, כנסו כאן לכתבה המעניינת שלנו ותגלו איך אפשר לקנות בקלות קלפי פוקימון נדירים.

מידות ילדים באליאקספרס זארה

למי שלא מכיר את התופעה הנקראת "אלי אקספרס זארה", מדובר במספר מקומות בהם ניתן לרכוש פריטי זארה באלי אקספרס במחירים נמוכים משמעותית מאלה בחנות הקרובה אליכם בקניון.

זארה איתור פריט הוא חיפוש פופלרי מאד בגוגל, ולא בכדי, ישנה חנות שמוכרת את אותם הפריטים שבזארה בפחות מחצי המחיר. אותם המוצרים בדיוק במחיר ממש נמוך, גם כאן, חייבים לבדוק טוב טוב את המידהף כדי לא להתאכזב.

מידע נוסף ניתן לקרוא בעמוד אלי אקספרס זארה 

אלי אקספרס תחפושות

בשמך כל השנה, ולא רק בפורים רבים קונים באלי אקספרס תחפושות, ולא בכדי. שוב המחיר משחק תפקיד, ובבדיקה מהירה תוכלו למצוא שניתן לקנות באלי אקספרס בעברית תחפושות ב-30 שקל שבארץ היו עולות יותר מ100 שקלים. מכיוון שתחפושות הן לא ביגוד כשאר פריטי הלבוש, תחפושות לעיתים מצריכים בדיקות אחרות משל חולצה נניח או מכנסיים (למשל חגורות שונות ומשונות, סרטים לשיער, מסכות פנים ועוד). אם כןף בקישור למעלה תוכלו למצוא הסברים נוספים לגבי מידות תחפושות באלי אקספרס לילדים ומבוגרים וגם המלצות לתחפושות מדהימות. בקיצור כשמדובר באלי אקספרס תחפושות ללא ספק מדובר בסיפור הצלחה.

Summary
product image
Author Rating
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
2.5 based on 4 votes
Brand Name
נעלי ילדים
Product Name
סנדלי בנות
Price
USD 7.2
Product Availability
Available in Stock