אלי אקספרס זארה לילדים

אלי אקספרס זארה לילדים

 

זארה היא חברת ביגוד למבוגרים ולילדים, הנעלה, בישום וכלי בית בינלאומית, אשר קיימת כיום ביותר מ- 80 מדינות. חברת זארה נוסדה בספרד, אי-שם בשנות ה- 60. הבגדים של אלי אקספרס זארה לילדים ולמבוגרים מאוד פופולריים בארצנו ובעולם ולעיתים קרובות, נוכל ליהנות מחנות של זארה שמצויה קרוב לביתנו או בקניונים ברחבי המדינה. רוב המחלקות של חנויות זארה, מציעות ביגוד גם למבוגרים וגם לילדים, כך שנוכל לקנות יחד לכל המשפחה. 

 

רשת זארה היא חברת ענק, שתחתיה פועלות מספר חנויות חסות ולרבות פול אנד בר, ברשקה ורבות נוספות, שעדיין לא עשו את דרכן לארצנו. החברה מאוד מצליחה ונהנית מתזרים של מיליארדי יורו מידי שנה, בזכות הבגדים הייחודיים והאיכותיים שהם מייצרים במפעלים ברחבי העולם.

 

ההיסטוריה של חנויות זארה

 

שמם של חלוצי חברת זארה הוא רוסיליה מרה ואמאנסון אורטגה. השניים היו בני זוג, שמאוד אהבו את עולם הביגוד וידעו כי הם רוצים לקחת בו חלק מזה שנים. הם החליטו לפתוח יחד עסק לייצור ומכירה של חלוקי אמבטיה, הלבשה תחתונה וביגוד, שמחקים את עולם המותגים. בדומה לרכישות באתרי האינטרנט כיום, כמו אלי אקספרס זארה לילדים, הלקוחות נהנו מאוד ממוצרים שנראים אקסקלוסיביים, עשויים בד איכותי וניתן לרכוש במחירים משתלמים, כתוצאה מכך, הזוג זכה להרבה מאוד הצלחה ותוך שנים מספר, הם הבינו כי הם עתידיים להפוך לרשת של ממש. 

 

כעבור כעשר שנים, רוסיליה מרה ואמאנסון אורטגה הקימו חנויות לאורך ספרד ולתפעל אותן, באמצעות בגדים מעוצבים שמדגמים את המודה של זמנו. הבגדים שלהם דגלו בפשטות והיה מאוד פשוט לשלב אותם בכל תלבושת ולכל מקום. בזכות זאת, הם הוסיפו להתפתח ברחבי ספרד. 

 

בעת סוף שנות ה- 80, רשת זארה החלה פותחת חנויות ברחבי העולם. מאז ועד היום, כיום קיימות בארצנו הקטנטונת בלבד כ- 23 סניפים של החנות. חברת הענק מוכרת כיום אינספור מוצרים: מביגוד והנעלה ועד ללבוש לילדים ותינוקות, כלי בית, מוצרי קוסמטיקה ובשמים. המגוון הרחב והאיכותי, מביא אותה למעמדה כחברה מפורסמת ומצליחה.

 

אלי אקספרס זארה – חנויות ילדים

 

אלי אקספרס זארה ילדים הן חנויות שקיימות לאורך כל ארצנו, בשילוב עם יתר חנויות המותג. כיום אנו יכולים ליהנות מאינספור פריטים נעימים של אלי אקספרס זארה ילדים, אך רוב הפעמים הביגוד שמגיע לארצנו מגיע הרבה יותר מאוחר, מאשר שהוא מגיע ליתר המדינות. כתוצאה מכך, בדרך-כלל אנו נהנה רק מביגוד אלי אקספרס זארה לילדים שאינו מדגם את האופנה הנוכחית.

 

זאת ועוד, כתוצאה מעלויות הייבוא, המחירים של בגדי אלי אקספרס זארה לילדים הם משמעותית יותר יקרים, לעומת אלו שנוכל למצוא ביעילות ברשת, באמצעות אתרים כמו אלי אקספרס ואיביי.

 

כאשר נבחר לחפש ביגוד של אלי אקספרס זארה לילדים, נוכל לאתר אינספור פרטי ביגוד מדהימים, במידות הנכונות ובמחירים משתלמים. 

 

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *