המרת מידות נעליים

איך ממרים מידת נעליים של אירופה למידת נעליים בישראל ?

חשוב מאד להבין איך להמיר מידת נעליים נכון לפני שמזמינים כדי למנוע אי נעימות ולוודא שנקבל תמורה מלאה לכסף שלנו. לכן נביא לפניכם את כל המידע שצריך בכדי לבצע המרת מידת נעליים.

 

לכניסה לאלי אקספרס:

לחצו כאן

 

נעליים הן פריט הלבוש האהוב והמסובך ביותר עבור אנשים רבים: מצד אחד, מדובר בפריט לבוש חיוני, שמטרתו לסייע לנו ליהנות מחופש ההליכה; אשר נטול כאבים באזור הרגליים. הנעליים אף מגנות על הרגליים מפני זיהומים או פציעות ומעניקות לרגליים שלנו נוחות, שאבות אבותינו יכלו רק לחלום עליה.

מצד שני, מדובר בפריט אופנתי לכל דבר – בין אם מדובר בסנדלים, נעלי עקב או אפילו נעלי עובדים – כולנו רוצים ליהנות מנעליים שישקפו את הטעם האישי שלנו, שנאהב לנעול בבוקר ושיחמיאו לנו עליהן, כדי לאשר שהן מהוות חלק מהעולם האופנתי העכשווי.

מידות ילדים באליאקספרס

 למידות ילדים באלי אקספרס לחצו כאן – מידות ילדים באלי אקספרס.

כתוצאה מכך, כאשר עולה הצורך לרכוש המרת מידות נעליים או שפשוט מתחשק לנו להוסיף זוג המרת מידות נעליים חדש לארון שלנו – תהליך החיפושים אחר הנעל המושלמת, מהווה מסע אבירים של ממש.

הקשיים העולים מתהליך חיפוש הנעליים

כאשר אנו יוצאים לחפש את הנעל המושלמת, אין לנו כמלווה את הפיה של סינדרלה; שתסייע להתאים עבורנו את העיצוב והמידה האיכותיים ביותר. כתוצאה מכך, יהיה עלינו להתמודד עם הסוגיות הבאות. למידע אודות המרת מידות נעליים UK לחצו כאן – מידות נעליים UK.

 טבלת המרת מידות נעליים

 

המרת מידות נעליים

המרת מידות נעליים – היעדר הגיוון המעייף 

בימי קדם, לפני 25 שנים לפחות, כאשר רובנו עדיין לא נחשפנו לקסמיו של האינטרנט וחנויות אינטרנטיות היוו מושג מופשט ולא רציונלי, כולנו היינו יוצאים מביתנו מידי חודש ועד חצי שנה, במטרה לחפש זוג המרת מידות נעליים חדש: זוג נעליים שישקף את הייחודיות האופנתית שלנו ויתאים לרגלינו כפי שכפפה מתאימה ליד.

ועם זאת, ההיצע המצומצם שמצוי בחנויות, פעמים רבות יגרום לנו לחוש כי אנו תקועים בין הפטיש לסדן – על איזו נעל, הכי כדאי לנו להתפשר? איש לא אוהב להתפשר, לכן רובנו נפנה לחפש באינספור חנויות, נסבול מכאבי רגליים ובכל זאת – לא בהכרח נמצא את מה שדמיינו בראש, את העיצוב הנחשק, את הנוחות האופטימלית…

כיום, בזכות הנוכחות הבולטת של העולם האינטרנטי, פתוחות בפנינו אינספור "דלתות דיגיטליות" חדשות, שיובילו אותנו לחנויות נעליים אינטרנטיות מגוונות, שנוכל לגלוש בהן באמצעות לחיצת כפתור. על ידי כך, נוכל לחסוך את כאבי הרגליים, את הסיבובים המיותרים ואת האכזבה, כתוצאה מהיעדר הגיוון.

באתרים כמו אלי אקספרס או איביי, ניתן למצוא נעליים בהתאם לאינספור משתנים, כך שנוכל לאתר את זוג הנעליים האהוב ביותר – בעלות יופי ואופי – במחיר המשתלם ביותר.

המרת מידות נעליים – נוחות ופונקציונאליות

לאחר שמצאנו את הנעל הרצויה, מגיע החלק הקשה, לשאול את עצמנו באיזו מידה כדאי לנו להזמין את המרת מידות נעליים שלנו? בין אם מצאנו אותן בחנות ובין אם מצאנו אותן ברשת, לא תמיד פשוט לקבוע אם המרת מידות נעליים הנבחרת, היא אכן האופטימלית ביותר: לעיתים נעל עשויה להרגיש נפלא בחנות, אך להכאיב ולפצוע את רגלינו לאחר היציאה ממנה. באותו אופן, אנו עשויים בטעות לפרש מידה בצורה לא נכונה באינטרנט וכתוצאה מכך, להזמין נעליים שיהיה לוחצות או גדולות מדי עבורנו.

בכדי לפתור את הבעיה הזו, כיום קיימות אינספור טבלאות המרת מידות נעליים, ממש כמו זו המצויה כאן מתחתנו. נקרא את הטבלה היטב ונלמד את המידה שלנו בכל מקום בעולם – בכדי להבטיח כי המרת מידות נעליים תסייע לנו ליהנות מהנעליים הנוחות ביותר.

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *