המרת מידות חזייה

המרת מידות חזייה

כשאנחנו הולכות ברחוב, כשאנחנו הולכות להתאמן, כשאנחנו מנסות להסתדר לאירוע השנה שלנו – אנחנו בדרך-כלל נשים מתחת לבגדים פריט לבוש תחתון ומשמעותי – החזיה שלנו.

לחזיות מומלצות באלי אקספרס:

 לחצי כאן

 

החזיה שלנו מהווה חלק בלתי-נרד מהיומיום שלנו: היא שומרת על השדיים שלנו ממוקמים כיאות, כך שלא יפריעו לנו במהלך היום או במהלך תנועות חדות. החזיה אף מסייעת לנו לשמור על השדיים עומדים ומקלה על תהליך ההרמה, שלעיתים קרובות עשוי לגרום לנו לכאבי גב, כאשר אנו מבורכות בשדיים גדולים.

המרת מידות חזייה

החזיה שלנו היא כזו שמהותי שתתאים לקאפ שלנו ולהיקפים שלנו, בדיוק כפי שחשוב שנעל ספורט תתלבש על הרגל שלנו בתצורה נוחה ומושלמת. חזייה שהיא לוחצת או גדולה מדי, תהיה מאוד לא נוחה ואף תפגע בשימור הבריאות והיציבות של השדיים שלנו. מסיבה זו, כאשר אנו רוכשות חזיות, אנו יודעות כי הדבר החשוב ביותר מעבר ליופי, מעבר למותג, מעבר למחיר – הוא הנוחות.

בדומה למידות נעליים, גם את נושא מידות החזייה יש להכיר היטב לפני שקונים. לכן הוספנו קישור למדריך אודות מידות נעליים US בסוף הכתבה.

 

המרת מידות חזייה ארה"ב

כאשר אנו ניגשות לחנות ההלבשה התחתונה, אנחנו יודעות כי המטרה שלנו היא לאתר את החזיה הנוחה והמתאימה ביותר עבורנו. המרת מידות חזייה איננה תמיד פשוטה, במיוחד כאשר איננו מודעות למידה האמיתית של החזיה שלנו: פעמים רבות, נשים טועות כאשר הן בוחרות את המרת מידות חזייה שלהן וכתוצאה מכך, הן לובשות מידי יום חזיות שאינן מחזיקות את השדיים שלהן כראוי.

מאוד מומלץ לפנות למוכרת הלבשה תחתונה או לאישה מבוגרת, שלבשה חזיות במשך שנים, בכדי לוודא כי המרת מידות חזייה שלנו איננה רק נוחה, אלא גם עושה את עבודה נאמנה: מעלה את החזה שלנו, שומרת עליו יציב ומונעת הידלדלות שלו בעתיד. כמו כן בהמשך אצרף קישור אודות טבלת מידות בגדי ילדים אלי אקספרס.

לאחר שאנחנו בטוחות במידת החזיה שלנו, המרת מידות חזייה הופכת להרבה יותר פשוטה, משום שכל שעלינו לעשות – הוא להתבונן בטבלה המתאמת המרת מידות חזייה ולוודא בה את המקבילות למידה שלנו ביתר המדינות. ברגע שאנחנו בטוחות במידת החזייה שלנו, המרת מידות חזייה אף הן יתאימו לחזה שלנו באופן מושלם.

טבלת המרת מידות חזייה

המרת מידות חזייה באינטרנט

כאשר אנו ניגשות לרכוש חזיות  בחנות, לרוב אנו ניתקל במבחר יחסית קטן, המלווה במחירים המרקיעים שחקים: כמה פעמים שילמנו על חזייה 250-300 ₪, כאשר ידענו שהמחיר פשוט לא מצדיק את הרכישה?! ועם זאת, חזיות הן מוצר בעל ביקוש קשיח – אין אנו יכולות להסתובב בעולם החוץ ללא חזייה…

אתרי האינטרנט כמו אלי אקספרס ואיביי, שינו את המשחק באופן משמעותי: כיום אנו יכולות לאתר המרת מידות חזייה במגוון  הסגנונות, הבדים והצבעים – באמצעות לחיצת כפתור. 

יש לציין כי גם המחירים של המרת מידות חזייה באתרי האינטרנט הם משמעותית זולים יותר – אנו נוכל למצוא בהם חזיות איכותיות, במחירים שלא עולים על 100 ₪ ואף לאתר קופונים, שיסייעו לנו להוזיל את המחיר הראשוני. 

נושא חשוב נוסף הוא טבלת מידות בגדי ילדים אלי אקספרס, את המידע תוכלו לקבל בפסקה הבאה.

 

 

המרת מידות חזיות בישראל

כל שעלינו לעשות, הוא לגלוש לאתרים הללו ולאתר בהם את החזיות האהובות עלינו ביותר, על ידי אפשרויות הסינון המגוונות המוצעות בצידי המסך. לאחר מכן, נבחר את המידה המתאימה לנו בהתאם לטבלת המרת מידות חזייה וזהו – בלא צורך להסתובב מחנות לחנות, אנו נהנות מחזייה יפה בהתאם לטעם שלנו וכזו, שגם תהיה נוחה בוודאות.

טבלת מידות בגדי ילדים אלי אקספרס
לכל המעוניין לדעת עוד אודות טבלת מידות בגדי ילדים אלי אקספרס, כדאי מאד לבדוק במדריך המלא שכתבנו. כל הפרטים, המרת מידות, טבלה ועוד פרטים חשובים לגבי איך למדוד נכון בקישור הבא – טבלת מידות בגדי ילדים אלי אקספרס.

 

מידות נעליים US

כמו כן נמליץ גם להיכנס למדריך שלנו אודות מידות נעליים US. תוכלו למצוא שם מידע חשוב, וכמובן שאין צורך להזכיר כמה חשוב לבדוק את המידה לפני שמזמינים, ושאין להסתמך על המידות כפי שאנו מכירים אותן. מידות נעליים US ומידות נעליים באופן כללי המופיעות באלי אקספרס, מטעות ויש להכיר את הנושא היטב לפני שקונים. למדריך המלא בעברית לחצו על הקישור הבא – מידות נעליים US.

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *